emmamodebloggare

Alla inlägg under september 2013

Av Emma - 18 september 2013 14:57

Hejsan idag var jag i skolan och vi hade de jobbigaste ämnena! NO och Matte och sånt! Men jag mår så mycket bättre nu! Nu är min kompis här, senare ska vi till vår cheerleading och träna!  Och jag ska snart äta så vi ses! Här kommer några inspererande bilder på mode och sånt!       

Av Emma - 17 september 2013 18:50

Hejsan alla ni som kollar detta är det andra inlägger jag gör på min blogg! Idag så har jag varit sjuk och har inte varit i skolan men jag ska nog gå imorgon jag känner mig mycket bättre än hur jag kände mig imorse! Nu sitter jag och skriver i min dagbok! Den är gul med one direction klistermärken på! Har jag berättat för er att jag ÄLLLLLLLSKAR One Direction?? Ja jag värkligen älskar de! Också The Fooo :) Ikväll ska jag kolla på svenska Hollywood fruar! Älskar det programet :) Haha jag älskar att se på det jag vet ej varför??! <3 Måste gå nu ses!    #Mode #Thefooo #OneDirection #SvenskaHollywoodFruar #Hejdå!!

Av Emma - 17 september 2013 17:56

Hej jag heter Emma och jag älskar mode och att sjunga jag går även på teater cheerleading och gympa! I denna bloggen ska jag skriva om mode och mig själv    Jag gör en blogg för att kunna prata och skriva om vad jag tycker om för saker och om parfymer och mode blandannat! Mer om mig själv står i rutan vid min profilbild    Berätta för era kompisar om denna bloggen    Här kommer några inspererande bilder   Ps: kolla min blogg när jag sjunger som heter http://CoverSongs.bloggplatsen.se        

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej allihopa! Jag är en tjej på 11 år och som bloggar och youtubar! På fritiden så gillar jag att gå på cheerleading och gymnastik! Om ni vill kunna kolla på min youtube så sök på Emma HP! :) Då hittar ni! Hoppas att ni fortsätter kolla så ses vi! :*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards