emmamodebloggare

Alla inlägg under oktober 2013

Av Emma - 31 oktober 2013 13:21

 Hej allihopa    Idag är det Halloween som alla vet    Jag går inte bus eller godis längre men om ni gör det så kan ni ju skriva i kommentarerna om vad ni ska ha på er för dräkt och smink/målning! Jag går inte bus eller godis! Det jag gör på halloween är att kolla på film och dricka te! Hahhahahha :) Ni som läser min blogg vet ju att jag älskar te! Specielt chai te    Ni kan också skicka en bild på er blogg så kan jag ju kolla och se där    Men om ni gör det så kan ni skriva på kommentarerna och säga det så att jag vet var jag ska kolla   


Har ni tid så kolla gärna in min andra blogg www.CoverSongs.bloggplatsen.se Hejdå  läsare så hörs vi    GLAD HALLOWEEN!!   


                                                  
                                                  
                                                  
                                                  
                                                  
                                                  
                                                  
                                                  
                                                  
                                                  
                                                  
                                                  
                                                  
                                                  
                                                  
                                                  
                                                  
                                                  
                                                  
                                                  
                                                  
                                                  
                                                  
                                                  
                                                  
                                                  
                                                  
                                                  
                                                  
                                                  
                                                  
                                                  
                                                  
                                                  
                                                  
                                                  
                                                  
                                                  
                                                  
                                                  
                                                  
                                                  
                                                  
                                                  
                                                  
                                                  
                                                  
                                                  
                                                  
                                                  
                                                  
                                                  
                                                  
                                                  
                                                  
                                                  
                                                  
                                               

Av Emma - 31 oktober 2013 13:15

 

Av Emma - 31 oktober 2013 09:05

Av Emma - 30 oktober 2013 15:04

  Gilla för en bild på mitt rum :)

Av Emma - 29 oktober 2013 13:46

Tröja: H&M

Byxor: KappHal

 

Av Emma - 29 oktober 2013 09:58

Hej bloggen! Nu vill jag bara skriva för att jag har inget att göra    Jag vaknade för ungefär 2 timmar sedan och då så gjorde jag chai te    Det var jätte gott   NU kollar jag på tv och äter frukost    Jag äter flingor med mussli och dricker lite mer te. Idag så ska jag nog bara ta det lungt men det kommer nog komma upp mer bilder om dagen men det är nog inte säkert :) Nu ska jag gå men här kommer några bilder så vi hörs mina fina      

Av Emma - 28 oktober 2013 18:09

Hejsan bloggen! Idag så har jag varit hemma för att det är ju lov! Jag är så himla glad och vi har inga läxor som tur är! Typ mina kompisar ifrån 7:an har läxor   Idag har det blåst över mycket och det var jätte jobbigt! Ett träd i min trädgård har vält så det är inte så bra....  Detta är ett av de första inläggen i min blogg. Jag har också en annan blogg där jag sjunger den heter www.CoverSongs.bloggplatsen.se 


Jag går på cheerleading och var därför med på ett läger igår! Vi hade kul nu kan jag stilla salto på en ear track :) Det är som tyu en matta fast med luft i som är rätt så studsig! Men på vanlig matta kan jag rundat flickis salto :) 


Om 5 månader så ska vi tävla i DM och om vi kommer 1.a    2.a eller 3.a så kommer vi åka till SM!! Även fast det är långt till dess så är jag ändå jätte taggad! Vet någon något bra som kommer på tv idag? För att jag har värkligen ingenting att göra    Måste gå ses hejdå :)

Presentation


Hej allihopa! Jag är en tjej på 11 år och som bloggar och youtubar! På fritiden så gillar jag att gå på cheerleading och gymnastik! Om ni vill kunna kolla på min youtube så sök på Emma HP! :) Då hittar ni! Hoppas att ni fortsätter kolla så ses vi! :*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards